12 apr 2018

Three cards and a note-book pimped

Allereerst twee verjaardagskaarten. De jarige hebben de kaarten 
inmiddels ontvangen. De eerste was voor mijn kleinzoon die vorige
maand jarig was. Gemaakt met distress inkt en mallen.



De tweede kaart heb ik naar mijn broek gestuurd.
Deze kaart heeft een achtergrond van Brusho.
Weer gewerkt op glanspapier.
 

Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar had ik nog
niet op mijn blog geplaatst. 
Zelf vind ik het een leuke kaart geworden.


Het boekje heb ik gepimpt met distress inkt en embossing.
Dit was een klein kadootje om weg te geven.
 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Je kan de kaarten
 en het boekje altijd iets vergroten om ze beter te bekijken.
Dank je wel voor het langskomen en de berichtjes.
Groetjes Janny

11 opmerkingen:

  1. Wonderful pieces are these - love your genius background techniques Janny!
    Great to see you linking to Moo Mania & More! Happy rest of the week and nice weekend ahead!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cards and note book Janny, I especially like the two masculine cards.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoe verschillend deze zijn! Het boekje is mijn favoriet, maar alleen omdat ik op deze grijze dag wel wat fleurigs wou zien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten ,Janny . Die met het meisje ook geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, four beautiful projects!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are all really great - I love your backgrounds and the vintage style,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All of these are gorgeous! I love the background technique!! Thank you for playing along with our Water Challenge at Crafty Cardmakers. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your cards are beautiful and your notebook is fantastic, Janny

    Thank you for joining us at MOO MANIA & MORE

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful notebook!!! Great design!!! Thank you for joining the April challenge of the Country View Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card. Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your book will make a lovely gift! Thanks for joining us at Country View Challenges this month!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny