21 apr 2018

Zeven kaarten van de Make and take's op de Art Specially

Deze kaarten tijdens de Art Specially  gemaakt en een paneeltje.
Kom je even kijken naar al die kaarten.
Sommige waren niet helemaal af en heb ik thuis aangepast
en daarna pas op een kaart geplakt. Andere iets veranderd.
Het was een leuke beurs.










Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.
Het paneeltje hieronder wil ik nog verder mee gaan.
Maar ik moet nog even bedenken wat ik er mee ga doen.

Groetjes janny

5 opmerkingen:

  1. een reeks mooie projectjes, geslaagd !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ,Janny wat eenschitterende kaarten ....doe er weer ideetjes van op .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaarten en prachtige kaarten Janny, mijn voorkeur gaat vooral uit naar de vogel en tulp kaarten

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow jij hebt echt veel gedaan! Dat heb ik door al het babbelen niet voor elkaar gekregen...was een heerlijk weekend, toch? Kijk alweer uit naar volgend jaar! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi allemaal Janny. Ik kijk mijn ogen uit, schitterende achtergronden en allemaal tot in de puntjes verder uitgewerkt. Complimentjes.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny