20 mrt 2019

Vierdelige kaart voor mijn jarige kleinzoon.


Vandaag is onze jongste kleinzoon jarig en is alweer 12 jaar geworden. Om eens gek te doen heb ik onderstaande kaart voor hem gemaakt. De kaart bestaat eigenlijk uit verschillende kaarten met verschillende achtergrondjes. De eerste van de GelliPlate, De tweede met een stans en distress inkt, de derde is met encoustic wax en de vierde weer met een stans en distress oxide. De afbeeldingen heb ik eerst met hologrampoeder ge-embossed. Daarna ingekleurd met aquarelverf. De kaarten met ringetjes aan elkaar gezet (van een oude ketting die ik toevallig bij de kringloop had gekocht voor de tussenliggende kralen. Dubbel plezier dus). Ik ben benieuwd wat hij er van vond, want dat weet ik nog niet. En natuurlijk wat jullie ervan vinden. Hij was in ieder geval leuk om te maken, behalve de ringetjes eraan zetten dat was even een lastig klusje.





Groetjes Janny



2 opmerkingen:

  1. Fabulous hanging and backgrounds ---love all the fun images perfect for a 12yrs old
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny