10 jun 2016

Artist Freedom: Twee kaarten een met Adirondack inkt en een met Metaalpapier

Voor de eerste kaart een achtergrond met Adirondack gemaakt.
Met een zwarte pen allerlei lijnen geaccentueerd daarna deze mooie
stempels gestempeld met zwarte stazon inkt.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de Designersblog van de Stempelwinkel
Wil je weten welke stempels ik heb gebruikt. Dan vind ik het leuk als
je daar even gaat kijken. Daar zie je een link naar de stempels.


Omdat ik het Metaalpapier tegenkwam tijdens het opruimen
 dacht ik daar ga ik een kaart mee proberen te maken en dit is hem geworden.
Het metaalpapier ge-ëmbossed en gekleurd met alcahol inkt.
Er zit heel veel glans op de kaart wat je hier een klein beetje ziet.


Ik hoor graag wat jullie van de kaarten vinden.
Groetjes Janny

3 opmerkingen:

  1. mooie achtergronden heb je gemaakt Janny de kaarten zien er gaaf uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Guten Morgen, liebe Janny...
    Boaaah, das sind ja zwei coole Karten.
    Die hast du großartig gearbeitet.
    Es ist immer wieder unglaublich, wie unterschiedlich man die Stempel einsetzen kann.

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer prachtige , speciale kaarten gemaakt Janny!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny