15 jun 2016

Kaart met een stempel achtergrond

Eerst een achtergrond met Distress ink gemaakt daarop een achtergrond stempel
met memento inkt in groen. Daarop weer gestempeld met stazon inkt.
 Geschilderd met Distress ink en een beetje bewerkt met
de witte Sharpie en een zwarte pen.
Dit is mijn bijdrage voor de Stempelwinkel designteam blog
daar zie je alle stempels terug die ik heb gebruikt.


Ik vind dit zelf een leuke kaart geworden. Ook vind ik de achtergrond
stempel mooi en die ga ik zeker vaker gebruik.
Bedankt voor jullie berichtjes.
Groetjes Janny

4 opmerkingen:

  1. Very beautiful Janny, you've created such a nice scene for the Hummingbird. Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Karte mit dem eleganten Vogel.
    Und der Hintergrund ist einfach bezaubernd, richtig märchenhaft.

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe je met zo weinig zoveel diepte hebt gemaakt! En mooi die achtergrondstempel! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart met een hele mooie achtergrond!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny