6 dec 2017

Drie kerstkaarten met verschillende vogels

 Alle drie de kaarten hebben een achtergrond  van brusho
daarop gestempeld en verder gewerkt.

Bij deze kaart ook doorschijnend glitter embossing gebruikt
 

Voor deze een createble gebruikt. Ik heb het randje wat naar binnen staat
op de orginele kaart gelukkig weer rond op de kaart kunnen plakken.
Het was wat verschoven maar zat niet vast.
Bij deze ook gestempeld in de achtergrond wat het een mooi geheel maakt.

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.
Groetjes Janny

2 opmerkingen:

  1. A fabulous collection of Christmas cards Janny, beautiful birds and great backgrounds.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe die vogels zo echt naar voren komen! En wat een variatie krijg je zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny